25 november, 2009

Bokbloggen är igång

Då var det gjort, första inlägget i min bokblogg är skrivet och publicerat. Om någon är nyfiken så handlar det om När jag hör din röst av Stephenie Meyer, andra boken i Twilight-serien. Spana in: http://fridasbooks.blogspot.com/

Så fort jag har läst en bok kommer jag uppdatera den sidan så det lär inte bli lika ofta som jag uppdaterar här, för i så fall får jag antingen börja läsa barnböcker eller sluta med allt annat i världen.

Jag kan också ge det glädjande (för mig alltså) beskedet att jag ska ta upp dansen till våren igen, i januari drar kursen igång. Det blir måndagar den här gången, det kan ju omöjligt vara lika segt som söndagskvällar. Får se hur det går efter ett halvårs uppehåll, men eftersom det blir mest repetition det halvåret så ska det nog gå bra, blir nog bara att fåtal nya turer och Erik och Martin visade mig några ny redan i fredags.

Nej, nu är det hög tid att krypa till sängs, det är en del att göra imorgon, jag ska hinna en sväng till stan på dagen och hämta ut biobiljetter för helgens roligheter, sedan hem och laga middag innan det bär av till golfträningen på eftermiddagen. Fullt upp på en ledig dag, inte illa. Men jag börjar ändå med en rejäl sovmorgon, det är aldrig fel. Jag hinner säkert ändå. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar