29 november, 2009

Can't fight the moonlight

Det är konstigt hur folk tänker, förra helgen hade vi knappt något att göra på jobbet och igår var det rusher med jämna mellanrum, idag var det skyltsöndag och helt galet mycket att göra stundvis. Julrushen är igång med andra ord. Jag slår redan in paket på löpande band på jobbet och blir nästan förvånad om det är något som inte ska vara inslaget.

Lite kända människor idag, Frida från golfen och Daniel Z från min förra golfklubb, jag var ju tränare för småtjejerna där ett tag och på ett dagläger så mixade de killar och tjejer och jag fick honom i min grupp. Jättekul, han höll på och hittade på massa bus hela dagen och det jag minns mest var när han släppte en daggmask innan för min tröja på min rygg, jag kunde inte få tag i den själv så Johan fick hjälpa mig att plocka ut den. Tur att han har växt till sig nu, han kommer in en gång varannan månad i butiken och vill förhandsboka ett exemplar av One Piece som släpper en ny bok lika ofta.

På kvällen igår var jag och Åsa på New moon på bio, innan dess såg vi Twilight hemma hos mig, Åsa hade ju inte sett den innan, jag tycker att ettan var bättre andra gången än första och att den andra filmen var helt otroligt bra, jag längtar redan tills jag får se den igen och har självklart förhandsbokat ett exemplar på cdon. Det är en "måste-ha"-film. Så bra, så bra!

Det här är för dig J, enbart för din skull, den nya killen är hur bra som helst. Han lär sig snabbt och har mycket humor. Men det bästa av allt är att han gillar sport, så nu har jag någon som kan blir lika lyrisk som jag när Pebben eller Stefan Löfgren eller någon annan stjärna traskar in.

2 kommentarer:

  1. Verkar som den klockrena killen för att jobba med dig nu när jag inte längre finns där vid din sida för att diskuter sportstjärnor ;) vem av kollegorna va sämst tror du...B? Flera timmar senare och jag är lika imponerad över så mycket info på så kort tid! Bra där! Du vet att de finns två själar som är super nöjda över detta :)
    Grattis till klarade tenta oxå! Låter så simpelt när du säger bara 4 tentor och en uppsats som om de inte skulle vara tillräkligt :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det är han nog, men ingen slår ju dig, det vet du. Det var nog B som var sämst, jag frågade dock inte ens C, men T var klart bäst. Jag är snabb när det finns intressanta saker att reda på ;p Allt för er så klart!

    Tack, det kändes väldigt skönt, ja visst låter det simpelt, men det är det ju inte tyvärr. :)

    SvaraRadera