10 november, 2009

Har ingen lust!

Då var det dags för skola imorgon igen efter 3 dagar utan pluggande. Det har varit otroligt skönt och jag har ingen större lust att gå upp tidigt och ut i kylan. Jag var ute för en stund sedan och lämnade en påse med saker till Lina som hon ska ha att roa sig med när hon är sjuk. Lite filmer, dvd-boxar, en bok, en tidning, kakor, festis och nyponsoppa. Allt man behöver när man är sjuk. Men hur som helst så glittrade marken misstänkt och det var kyligt, så jag räknar med minusgrader imorgon. Inte kul alls!

Den nya NCIS går på tv just nu, men Los Angeles-gänget har inget att hämta mot originalet, det är inte ens hälften så bra, jag hade väldigt låga förväntningar, men på något vis så lyckades de ändå komma under dem. Men om en kvart är det klart och då tar jag med mig Bella och Edward till sängen istället. Det är svårt att släppa boken, jag har den i tankarna nästan hela tiden. Men jag har inte läst sedan i morse, det har varit lite annat att fixa med och Lina har ju ringt och tyckt synd om sig själv lite också, men jag förstår henne, det är inte kul att vara sjuk och inte orka göra något.

4 kommentarer:

  1. How I met your mother-boxen hoppas jag!

    SvaraRadera
  2. Självklart! Hon frågade till och med efter den, så jag la ner de första 2 säsongerna. Bättre sjuk-underhållning kan man inte få! :)

    SvaraRadera
  3. Du är en bra storasyster du :)

    SvaraRadera
  4. Jag gissar på att du skulle göra samma för dina syskon :)

    SvaraRadera