22 november, 2009

Paradise

Jag sov ungefär 11 timmar natten till idag och det straffar sig nu, jag ska upp vid halv sju imorgon och är klarvaken nu och känner mig inte det minsta sugen på att sova. Egentligen borde jag gå och lägga mig, men istället sitt jag uppe och kollar på det mest meningslösa program som finns på tv just nu, jag skäms nästan över att säga det, men det är Paradise Hotel.

Lite roligt är det dock, jag såg ett avsnitt förra veckan där de pratade strategier för att få ut rätt person, då säger en av tjejerna "Vi måste vara smarta nu." Min första tanke var "Det är redan för sent, ni har ju sökt in till det här programmet." När det är vad man tänker om ett program borde man inte kolla på det, men som alla andra dokusåpor så är det lite beroendeframkallande och i brist på vettiga program så får man sig i alla fall ett och annat skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar