10 december, 2009

2

Jag tog verkligen igen missad sömn inatt, jag sov 11 timmar utan att vakna en enda gång, så underbart. Känner mig betydligt piggare idag och redo för lite studier. Jag passade på att träna lite på min "walkman" till Biggest loser förut, det är skönt att veta att man har tagit ut sig ordentligt. När jag hade klivit av och uppnått både mitt tidsmål och mitt distansmål så skulle jag sätta mig på golvet. Men när jag böjde på benen så kunde jag inte hålla emot, jag bara trillade ihop på golvet, så trött var jag i benen. Men så skönt det kändes när jag hade duschat sedan.

Efter det var jag och handlade, jag fick bland annat fixat en julklapp till Lina, men det är fortfarande lite kvar innan jag är klar till henne. Men det får bli nästa vecka, denna veckan är det ju fullt upp, idag är den stora tvåan, två dagar till tentan och två veckor till julafton. Så resten av dagen ska jag göra uppgifter och bara öva. Imorgon blir det samma, men lite lugnare, jag ska nog ställa klockan ganska tidigt imorgon så jag somnar tidigt på kvällen eftersom jag vill kunna hålla mig vaken på Pernillas kalas på lördagskvällen. Dags att göra lite uppgifter innan middagen. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar