11 december, 2009

Sista chansen nu kompis!

Ja då var det sista dagen före tentan för den här gången. Men jag har bestämt mig för att jag inte ska plugga längre än till kl 17 i alla fall, men troligen kommer jag inte ens sitta så länge. Jag vet exakt vad jag ska repetera så det blir nog inga större problem.

Planen var att gå upp tidigt idag, men jag vaknade vid 8 och stängde av klockan, sedan halvsov jag fram till 10. Men jag är hur trött som helst, så det borde inte bli problem att somna ändå ivkäll. Jag har tränat och det var enormt segt idag, vissa dagar får man verkligen kämpa mer än andra. Benen kändes som cementklumpar och armarna kändes som om de hade 100-kilos vikter hängandes i handlederna. Men vad gör man inte för beach 2010?

Undrar om jag kan slita mig från skidskyttet länge nog för att duscha eller om jag ska äta först, det lutar åt att äta, man blir ju väldigt hungrig av att träna, speciellt om man inte åt frukost innan. Det blir mat först, det är ju dubbelt svenska i täten, så jag kan verkligen inte hoppa in i duschen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar