19 december, 2009

Full rulle!

Det är helt galet hur mycket vi har haft att göra idag på jobbet, en kund handlade för nästan 4500 och skulle ha ca 15 paket, jag och Jessica fick stå båda två på en minimal yta och slå in. Men det är roligt att ha mycket att göra också. Dagen går enormt fort då och man är nästan nollställd när man kommer hem. Imorgon är det jobb igen, men då är det ju söndag så då ska vi bara vara 3 stycken. Hoppas det blir mycket att göra då också. J var inne en sväng, kul att se henne i några sekunder. För mycket mer hanns inte med.

Årets julklapp från jobbet blev 1 kg godis i en fin förpackning, passar bra nu när jag tänkte ha som nyårslöfte att inte äta godis. Det blir till att bjuda på den hemma under julhelgen tror jag. Jag skulle egentligen varit hos Jessica på glöggkväll ikväll, men jag har ju sovit så dåligt på grund av kylan och så håller jag på att bli förkyld så det blev en hemmakväll istället, annars kommer jag aldrig orka veckan. Jag längtar nästan till juldagen för att då får jag sova så länge jag vill, men bara nästan, för jag vill ju ogärna att julafton ska vara över. Gokväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar