21 december, 2009

GLAD!!!

Efter en hektisk dag med massa att tänka på och saker som man ska komma ihåg så kom jag hem något mör och lite lätt nollställd, det var inte lika illa som igår när jag vek smörpaketet som ett paket dock. Men i alla fall så kom jag på att jag hade mailat min lärare för att få reda på tentan och fick precis veta att jag hade klarat den, snacka om bra julklapp, nu är det bara 3 kurser kvar att tenta av.

Så ni kan ju gissa om jag är glad nu, jag har sagt "Jag klarade tentan" kanske 30 gånger de senaste 10 minuterna. Så gott! Nu ska jag verkligen ta jullov och ett ganska välförtjänt sådant tycker jag själv. Nästa tenta är den 22 januari, så jag kan med gott samvete låta bli att plugga resten av året. Nu ska jag snart se Anna Anka, hon har så mycket dumt för sig att man inte kan låta bli att skratta åt henne. Sedan blir det Ernsts jul, del två, det var faktiskt ganska bra sist, men efter det är det dags att sova, det blir ju till att slå in paket från 10-18 imorgon, bortsett från mina 45 minuter lunch. 2 dagar kvar nu innan julafton! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar