21 december, 2009

RIP Brittany Murphy!

Jag fick se på Facebook att Brittany Murphy är död, trist, jag har gillat henne ända sedan jag såg henne i Clueless på 90-talet någon gång. Tycker synd om hennes familj, det är ju precis före jul. Det borde vara förbjudet att dö i december. Läs mer på Aftonbladet http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6322529.ab

Idag har jag haft besök av två stycken från Hsb, de skulle fixa mitt element i sovrummet, men det verkade inte som det hjälpte, troligen sitter felet längre ner i huset. Det känns så meningsfullt att gå upp vid 7 för att släppa in dem vid 8 när de bara är här i ca 5-10 minuter. Men fixar de värmen ska jag inte klaga ett dugg över det. Nu är det snart dags att bege sig till jobbet. Det snöar ute! Blir till att ta mössa och tjocka vantar idag igen. Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar