07 december, 2009

Kaffe

Vilken skön söndag jag hade igår, jag gjorde inget vettigt nästan, bara handlade och tränade, resten av dagen tog jag bara igen mig. Men nu är det dags att börja med allvaret, på lördag är det tenta igen, sista tentan innan jul.

Idag har jag varit lite mer produktiv, jag har tvättat, lagat middag och gjort tre matlådor och så fick jag för mig att jag skulle göra chokladbollar, så blev det inte riktigt, det blev choklad-någonting-med-obestämd-form. Jag hade lite för mycket kaffe i så smeten blev lite för mjuk, jag kunde ju ställt den i kylen en stund och låta den stelna lite, men jag ville få undan disken, så det fick bli som det blev. Det viktiga är ju att de är goda, vilket jag inte har testat än, men det ska jag göra till fikan när jag har diskat färdigt, hängt tvätt och dammsugit, de kan smaka lite mycket kaffe, men det kan ju bli gott det med.

Nej, nu får jag nog sätta fart om jag ska hinna titta lite på skolarbetet också innan det är dags att bänka sig framför Biggest loser klockan 19.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar