02 december, 2009

Kallt!

Ibland är det enormt skönt att vara studen, jag vaknade inte förrän vid 11 idag, så jag steg ur sängen, tog på mig träningskläder och körde ett pass på min "walkman" samtidigt som jag kollade på Biggest loser, jag missade ju gårdagens avsnitt och blev glatt överraskad när jag insåg att det gick i repris.

Det har inte direkt blivit något pluggande idag, men vad gör det? Jag måste dock se till att skriva lite anteckningar inför morgondagens rollspel i länsrätten, men det hinner jag imorgon förmiddag eller ikväll. Jag har ju redan lite tankar kring det, vaknade inatt och kom på ett argument, måste bara kolla hållbarheten i det.

Jag ska iväg och träna golf om en stund och måste äta lite innan. Det är inte direkt lockande att ge sig ut och golfa när det är hur kallt som helst ute. Men det är bara att klä på sig ordentligt så ska det nog gå bra det också. Jag återkommer nog med en rapport efter golfen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar