26 december, 2009

Seeeeg...

Det var segt att jobba annandagen, jag och Jessica hade inte direkt överdrivet mycket att göra. Men vi roade oss bäst vi kunde ändå. Jag är helt slut, julen är en stressig helg. Det kan vara så man vet att man är vuxen, alla vuxna pratar alltid om att det är så mycket att göra just under jul och nu vet jag hur det känns. Det är ju nästan så att man längtar lite till mellandagarna när man kan få slappna av lite, för nu behöver jag vila.

Nu blir det snart mys framför tvn, vi ska ju se Stenhuggaren senare, vi såg första delen igår, inte för att den var jättebra direkt, men den går ju att se i alla fall. Det är åtminstone den bästa av hennes böcker tycker jag. Ska man bara läsa en bok av Läckberg så ska man välja den. God fortsättning på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar