14 januari, 2010

Hemlighetsfull

Då var sista dagen på höstterminen gjord, på onsdag börjar min sista termin förhoppningsvis på högskolan. Med förhoppningsvis så tänker jag på min plan b som är att läsa fler kurser om jag nu inte skulle hitta något jobb.

Det var en halvdag bara idag, men det var intensivt nog, för läraren pratade ganska fort och det var svårt att hänga med och anteckna, men det gick nog ganska bra ändå. Nu har man börjat inse allvaret lite, om en termin så är jag klar. Då ska man helst redan ha hittat ett jobb. Jag har ju börjat söka lite, men jag har också en lista på andra saker jag kan försöka ta mig fram på om det inte blir så. Jag är en tjej som inte kan leva utan en plan.

Resten av kvällen ska jag fundera lite på nyheter som har nått mig idag och som förändrar min syn lite på framtiden, det är mycket att tänka på och ett par saker som måste fixas också. Men det borde inte bli några problem, jag vet ju vad som ska göras. Jag börjar nästan känna mig lite hemlighetsfull, men jag lovar att dela med mig mer när jag vet mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar