29 januari, 2010

Snabba 4 timmar

Den här dagen har verkligen varit allt annat än produktiv. Jag hade tänkt skriva på mitt PM, men istället vaknade jag vid halv tio helt slut efter en natt med dålig sömn. Såg att Lina skickat ett sms och ville att jag skulle ringa henne, så det gjorde jag, fortfarande i sängen. Hon undrade om jag kunde åka med henne och shoppa en snabbis på Backaplan. Eftersom jag själv behövde shoppa och hade tänkt åka in på söndag så tänkte jag att lite snabbt skulle jag ju hinna med. Men det blir ju aldrig som man tänkt sig. Det tog lite drygt 4 timmar innan vi var tillbaka, fördelen var dock att vi tog lite att äta ute så jag slipper laga middag.

Jag köpte i alla fall en jättefin ljusblå skjorta och en vit tunika som känns riktigt somrig, det blev en liten kick att köpa sommarkläder mitt i alla vinterkyla och istäckta gator. Lina köpte present till en kompis och en skjorta till sig också, fast en grå. Nu måste jag snart ta och hoppa in i duschen. Frida och hennes syster Emma ska komma hit innan vi ska iväg, de kan dyka in här inom en timme. Vi ska först på after work, sedan troligen till Ullis på förfest och sedan blir det ut och dansa. Så bra att gå ut med sina buggkompisar så att alla dansar samma sorts bugg. Nu ska jag sätta fart, jag tänker vara fantastisk ikväll, ni vet vem är ju där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar