04 februari, 2010

Glaskonst

Idag är en alldeles speciell dag, min mamma fyller år och hon är en av de personer jag älskar mest på hela jorden. Så jag har varit hemma hos familjen och firat henne. Farmor, farfar och morfar var också där, det blev god mat och lika god efterrätt och så fina paket. Finast var nog skålen som farmor och farfar hade köpt i ljust rosa som är handblåst av pappas kusin Anna-Lena, hon är rena konstnären och gör jättevackra saker. Jag önskar mig en blommig vas ur hennes kollektion. Kolla in hennes hemsida så kan ni också se vad hon gör. http://www.asemyr.se/

Men jag hann inte göra något av det jag hade tänkt mig idag, så det får bli imorgon, jag ska städa, storhandla, plugga och så ska jag förfesta här innan vi ska till Baden, men imorgon är det helt nyktert för mig, jag är chaufför. Undrar om man borde ställa klockan imorgon? Antagligen, men jag har ingen lust med det, så det lär inte bli så i alla fall. Snart ska jag se Made in Sweden, jag gillade det bandet när de var igång förra gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar