03 februari, 2010

Snöplogandet är igång igen, men jag älskar att skjuta upp saker ibland

Alla har vi väl hört att man inte ska skjuta upp saker till morgondagen, så det gjorde jag inte. Jag sköt inte en enda minut på att njuta framför tvn istället för att plugga. Inte så produktivt, men väldigt trevligt måste jag säga. Men att låta bli att plugga en hel dag kommer straffa sig snart, det inser jag ju, men jag är verkligen en av de som är som mest effektiva när kniven är mot strupen. Med andra ord kommer det ordna sig i slutändan. Jag ska ju ändå inte lämna in mitt PM förrän om drygt två veckor, så varför stressa?

Jag har däremot fått tvätta lite och tränat, det är ju alltid något. Nu ska jag bara hänga tvätten också och sedan köra en maskin till, efter det ska jag gå och lägga mig, det här är ju min chans att få sömn denna veckan, för i helgen lär det inte bli så mycket. Troligen dans på fredag och det innebär hemkomst mitt i natten, så då får man sova på veckorna, en tjej behöver ju sin skönhetssömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar