18 februari, 2010

Hit och dit

Idag har jag knappt sett mitt hem, det har varit ärenden överallt känns det som, först var jag iväg med pappa och Lina i stan, sedan åkte vi till farmor och farfar och fikade. Så kom mamma dit också och då åkte jag med mamma och pappa till stan igen, men det var riktigt bra för jag fick köpt mig två par nya byxor, det behövde jag verkligen.

När jag väl var hemma igen så var klockan redan halv fyra och då var det först dags att äta middag. Sedan var det bara och sätta sig med förberedelserna för morgondagens redovisning och efter det så skummade jag igenom mitt enskilda pm som ska in imorgon. Hela kursen på samma gång. Men det ska bli skönt när det väl är gjort. Gissa om jag längtar till det är över?

Nu är det väl egentligen dags att sova för jag är helt slut efter dagens kringflackande. Men om 13 minuter börjar ju andra åket, alltså slalomen i damernas superkombination och jag vill gärna se det. Så det får bli så helt enkelt, sova kan jag ju göra efter det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar