07 februari, 2010

Just dance

Idag har jag än så länge tränat och sett på tv, snart dags att plugga lite och i eftermiddag ska jag träffa världens bästa Åsa. Vi ska gå och äta någonstans, får se vad som är öppet i Kungälv en söndag. Det känns som en mysig dag idag, ikväll väntar Greek och Damernas detektivbyrå. Sedan är jag lite sugen på att se någon bra romantisk komedi eller dansfilm, jag fastnade ju framför Shall we dance igår. Fånigt eftersom jag har den på dvd men ändå satt och väntade genom både reklam och nyhetspaus.

Men jag fick lust att se mer filmer i samma stil och så fick jag en väldig lust att lära mig dansa tango. Får nog kolla runt och se om jag hittar några intressanta danskurser att anmäla mig till. Jag vill lära mig steppa och dansa salsa också. Fast jag får nog ta en sak i taget, jag har ju buggen för tillfället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar