15 februari, 2010

Så himla glad bara

Vilken underbar dag jag har haft, eller ja, det är väl att ta i, men just nu känns det verkligen som att hela dagen har varit underbar. Dansen får mig verkligen på toppenhumör och jag har ett leende som inte vill försvinna. Svår tur idag, jag och Emil var klart överrens om att det var en värdelös tur, Tony lovade att bara göra den ända till jag klarade den och Andréas gjorde den bara för att retas för att jag retade honom i pausen. Det är svårt att ha tråkigt när man har så trevligt sällskap.

Dagen innan var egentligen inte så kul, jag pluggade mest hela dagen och det mest spännande hände när jag stod i duschen och insåg att vattnet helt plötsligt blev brunt, men det var ju bara att skölja ur balsamet för jag kunde ju inte ha det kvar i håret. Mamma och pappa fick ta med lite rent vatten till mig så jag har något att dricka och borsta tänderna med, men nu verkar det ha blivit vanligt igen. Jag förstår inte varför jag alltid upptäcker det när jag har duschat halvvägs ungefär, det är ju helt vansinnigt dumt.

Jag har ju sett massa på OS också så klart, tvn står på hela dagarna med reprisen, den är bra att ha i bakgrunden när man skriver. Jag gillar inte när det är för tyst runt mig för då börjar jag fundera på massa annat istället och det är ju inte bra. Nu ska jag nog plugga lite till, jag måste ju hinna kika lite på mitt och Kaspers pm, lovade att göra det idag. Hej svej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar