23 februari, 2010

Soooooooool

Ibland är det underbart att vara ledig. Jag började dagen med att träna till Biggest loser, så jag fick gjort dagens pass. Sedan dusch och frukost innan jag brottade mig ut genom balkongdörren för att se om det fanns möjlighet att sitta därute i solen och njuta. Till min lycka gick det alldeles utmärkt, jag satt därute i två timmar, lyssnade på en ljudbok, kramade lite snöbollar, löste ett par japanska bildpussel och bara njöt. Det var verkligen underbart och det enda jag förs lite om var fötterna, men det var det klart värt.

Eftermiddagen har varit lika lugn, jag har lagat mat, diskat och sett på tv. Nu laddar jag mest för nästa avsnitt av Biggest loser och sedan blir det stafett i skidskytte och det kan man ju inte missa.

Jag har också börjat dra i en minireunion med tjejerna från konfirmationen, det var ju ett tag sedan, men vi hade grymt roligt och jag skrattar fortfarande åt våra segellektioner när vi nästan kapsejsade och när Anna påväg in i hamnen skriker i panik: "Johanna, för i helvete, sikta på nåt billigt!" Den sommaren var en klass för sig, så nu hoppas jag på att Åsa, Anna och Johanna nappar, för jag vet att vi skulle ha lika kul nu som då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar