29 maj, 2010

ESC

Det finns väl inte någon som har lyckats undgå att sommaren närmar sig med stoooora steg. Men vad hittar man då i tidiningen en dag som den här, jo, en annons om att man nu kan köpa biljetter till Christer Sjögrens julkonsert. NU?!?! Jag vill inte ens tänka på jul nu och då älskar jag julen. Det är bara sommar en gång om året och då vill jag inte ha vintertecken runt mig.

Annars har jag jobbat idag och vi fick bekänna färg ordentligt, vissa stunder var det helt galet att göra och även idag massor av paketinslagning. Ann Rosman var på besök idag för att signera böcker, hon skulle bara stanna en timme, men kom inte därifrån förrän efter två timmar. Men det gör inte mig något för jag gillar henne, hon är hur trevlig som helst. Idag fick jag dessutom koka kaffe till henne, första gången jag kokar kaffe till en kändis. Hoppas det smakade bra, jag dricker ju inte kaffe så det är svårt för mig att avgöra.

Ikväll är det Eurovision Song Contest som gäller för hela slanten, även om inte Sverige är med på grund av ett uselt låtval så kommer jag sitta klistrad framför tvn. Tidningen ligger uppslagen med alla bidragen framme så jag inte ska missa någon viktig detalj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar