21 maj, 2010

Lugnet före stormen

Då var uppsatsen inskickad för opponeringen på måndag, nu börjar det brännas lite. Snart kan jag få göra klart den helt och skicka den till examinatorn och sedan kan sommarlovet börja. Om exakt 2 veckor är det examen.

Idag blir det först en cykeltur, sedan en lunch med Johanna som har vågat sig till Kungälv, hoppas solen skiner då så vi kan sitta på någon uteservering och prata bort tiden. Ikväll ska jag och Lina se Fame som esteterna som går sista året på Mimers Hus sätter upp, det ser jag fram emot. Det är med andra ord en bra dag idag. Sista lugnet före sista stormen, sista lediga dagen innan det är dags att förbereda opponeringen, ja, det är klart, imorgon kommer jag inte hinna så mycket, men på söndag börjar allvaret igen.

2 kommentarer:

  1. Klart jag vågar mig till klv, nästa gång får du hitta till stenungsund.

    SvaraRadera
  2. Det törs jag garanterat! :)

    SvaraRadera