09 maj, 2010

Många presenter

Jag kunde verkligen inte förmå mig att gå och lägga mig igår utan fastnade framför datorn och spotify, jag lyssnade på musik fram till kl 1 och innan jag lyckades somna var klockan förbi 2. Så jag var rätt trött när jag fick ett sms vid 10 och trodde i förvirringen att det var väckarklockan, det tog en stund innan jag fattade att det var telefonen. Men det var nog bra att jag vaknade, för en stund senare ringde mamma, hon och Lina skulle till Backaplan och kolla på några speciella byxor till Lina som hon ska ha på fotbollen. Så jag passade på att åka med så jag fick utnyttjat mitt presentkort på Chilli som jag fick från Lotta, Susanne och Gun som tack för att jag hjälpt dem.

Det var jättebra, jag fick 4 duschhanddukar, 2 små handdukar att ha vid handfatet, två fina skålar, en ny slickepott och en massagespindel, den sista är min favorit. Utöver det så fick mamma också underlägg för muggar i ek, allt för ett presentkort på 500 kr. Jag kan lätt tänka mig att få fler presentkort där. Kanske ska önska mig det i examenspresent av släkten eller på IKEA hade inte varit så dumt heller. Nu är det bäst att jag gör lite mat så jag hinner skriva något innan jag får besök vid kl 19, då kommer Åsa och lite senare kommer Linus också och kanske Martin, jag fick inte riktigt kläm på om han skulle se hockeyn med oss eller inte. Jag får väl se vilka Linus har bjudit in helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar