23 maj, 2010

Opponeringsförberedelser på balkongen

Att ägna en solig söndag åt att läsa en uppsats är inte världens roligaste, men det är en uppoffring man får göra när hela lördagen går åt till andra aktiviteter. Lite roligare blev det dock av att jag kunde ligga i bikini på balkongen och läsa, jag har nu en riktigt fin bränna på ryggen, det måste vara det som de syftade på när den kom på uttrycket "inget ont som inte har något gott med sig".

Uppsatsen jag ska opponera på är tyvärr inte speciellt bra, jag har dock hittat några bra saker, men det är aldrig kul att behöva opponera på en uppsats som inte känns det minsta färdig. Hoppas de har någon bra förklaring imorgon. Men jag ser på något underligt vis ändå fram emot att få göra opponeringen, då kan jag släppa en bit till sedan. Efter det behöver jag bara fokusera på min uppsats och det ska bli helt underbart.

12 dagar kvar till examen nu, det börjar brännas. Snart är skolan klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar