25 maj, 2010

Shopping

Första dagen i mitt nya liv idag, då menar jag inte någon nystart med massor av träning och speciella dieter, nej, jag menar helt enkelt första dagen efter skolan verkar vara slut. Det har varit en underbar dag trots regn stundvis. Först shopping, det blev nya ballerinaskor, leggings och en tavelram. Jag letade också länge efter en klänning till min examen, men brist på tid och tålamod ledde till att jag inte hittade vad jag sökte. Får nog åka ner till stan någon mer dag. Men jag fick mig en väldigt god lunch i alla fall bestående av grillad kyckling och italiensk pastasallad. Passade på att bita en liten bit på en av oliverna också, jag har aldrig smakat på det förut. Men det smakade ju knappt något, mest en underlig konstistens. Ingen favorit i alla fall.

Efter det liftade jag med Lina till Kärna, ett måste när man vill låna bil för att ta sig till golfträningen. Vi var bara 5 idag igen, idag var det jag, Frida, Rebecka, Olivia och Annie. Det var pitchning, bunker och range på schemat och träningen gick väldigt bra. Jag och Frida hade väldigt roligt för vi kom alltid till samma ställe oavsett vilken klubba vi använde, måste ligga i namnet. Nu ska jag nog snart sova. Det känns som att min kropp håller på att ta igen all tid jag lagt på studier de senaste åren som borde legat på avslappning för nu är jag konstant trött. Inatt sov jag 10 timmar, tillbaka till mitt vanliga jag, men jag är ändå helt slut och har gäspat nästan hela dagen. Hoppas det blir soligt imorgon så jag kan få cyklat och sedan solat också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar