19 maj, 2010

Sommaren är här!!!

Det är ju rena sommardagen idag, hur underbart som helst! Jag har varit ute på en riktigt lång cykeltur, ca 1,5 mil uppskattade pappa. Jag passade på att hälsa på på mammas jobb en stund och leka lite med barnen, Didar tyckte nog det var roligast, han gav mig massor av kramar, den lilla sötnosen. Sedan en snabb sväng förbi pappas jobb och tillbaka med en tur till Maxi på vägen.

Sedan så var jag och Lina och åt på en uteservering på Västra gatan, hur mysigt som helst. Jag lyckades visst bränna mig lite på ryggen, så nu ser det ut som att jag har ett vitt brottarlinne på mig, snyggt! Jag tyckte pappa sa att man fick en jämnare bränna när man rör på sig, men det gäller tydligen bara om man inte har kläder på sig.

Det är så varmt att man kunde tro att det var mitt i sommaren, jag är verkligen glad att jag har gjort klart uppsatsen för opponeringen så jag kunde passa på att njuta av dagen istället. Tycker att de som inte har arbetat klart får skylla sig själva om de måste sitta inne och svettas, jag tycker till och med att det är lite kul. Det här året har det verkligen lönat sig att vara klar tidigt, hade det regnat så hade det inte känts hälften så roligt, dock lika skönt. Nu kommer det snart lite vänner som ska landa hos mig innan det blir dans ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar