09 augusti, 2010

Arbetsnarkoman?

Jag tror det finns en liten risk att jag är arbetsnarkoman. Det kan väl knappast finnas någon annan anledning till att jag för tredje veckan i rad bokar in arbetet på en av mina lediga dagar? Men det är klart, det kommer ju kännas bra när lönen kommer.

Imorgon tänker jag dock inte jobba, inte ett dugg faktiskt. Jag tänker inte ens laga middag till mig själv. Det blir till att äta på golfbanan hoppas jag. Det är klart, det beror ju lite på vädret, jag orkar inte släpa mig dit om det ösregnar, då får det vara. Jag längtar till min sovmorgon imorgon, det blir ju en hel timme extra sömn. Håll tummarna för att jag inte håller i min tisdagstradition och spelar kasst. Av någon märklig anledning så har tisdagarna inte riktigt varit de bästa golfdagarna i år. Det är i alla fall tur att det är golfträning på tisdagar så jag kan rätta till det på kvällen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar