03 augusti, 2010

Morr

Det har inte varit helt lätt idag, svåra frågor på jobbet, kunder som skäller och är tykna, en stund kände jag mest för att gråta en skvätt. Speciellt när man förklarat för kunden flera gånger att man inte kan rå för att hon har ett visst problem eftersom man inte kan påverka och ändå får skäll för det i ungefär 5 minuter efter det.

Men vi har haft bra kunder också, en före detta Bokia-tjej, som var där långt innan mig, men som jag bott granne med när jag växte upp, mina favoritstamkunder Jonas och Christina och så två supertrevliga och ganska roliga mexikaner, en av dem deltar i VM i simning som pågår i Göteborg, det är inte det vanliga VM:et, utan i andra klasser, som t ex 35-39 år tror jag. Han såg i alla fall ut att vara över 50, antagligen närmare 60.

I helgen hade vi en kul kund, en liten tant som inte var helt med i moderniteterna, hon skulle betala och tog fram sitt kort och sa "om jag har chips på kortet, vad gör jag då?"

Imorgon skulle jag varit ledig, men istället ville Marcus vara ledig, så jag ställde upp och tog hans pass. Så då har jag fortfarande 6 dagar kvar på jobbet, men jag kommer gilla det när lönen kommer. Jag hade tänkt städa imorgon, så jag får väl städa nu istället. Kul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar