11 september, 2010

Bad day!

Idag har inte riktigt varit min dag, jag lyckades sträcka mig på insidan låret/ljumsken, inte skönt. Lite efter det skulle jag gå in i mitt förråd och insåg att det hade varit inbrott där, någon har klipp av låset på min cykel och snott den... Jag hade verkligen inget av värde där, inte ens cykeln var värd något att tala om, men den var rätt praktisk att ha.

Sedan bar det i alla fall av på fotboll, damlandskamp, Sverige-Danmark. Det blev 2-1 till Sverige precis som jag gissade på innan. Lina gissade 2-1 till Danmark, kul att jag hade rätt med tanke på att hon kan mycket mer, jag visste ju inte ens att det var Danmark de skulle möta förrän jag kom in på Gamla Ullevi. Efter matchen skulle jag bara hoppa ner på raden framför över stolarna och sträckte mig ytterligare lite på samma ställe, det gjorde bara dubbelt så ont efter det. Sedan gick min BH sönder, jag tyckte det skavde och insåg att bygeln var på väg ut och stack mig i sidan, inte skönt det heller precis. Till sist brände jag mina micropopcorn, så nu har jag gett upp. Jag gör inga mer saker som gör att man kan skada sig, det känns inte som att det är läge för det helt enkelt. Kanske lika bra att krypa ner i sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar