12 september, 2010

Evighet

Den här dagen har verkligen varit superlång, lite som dagen före julafton när man var liten. Inte för att jag väntar på något så spännande, utan snarare för att jag vaknade flera timmar innan jag brukar på helger.

Jag har ju i alla fall hunnit städa och plockat ihop det mesta jag ska ha med mig på min hotellvistelse i veckan. Men jag känner mig så enormt omotiverad att packa. Kan bero på att jag hotellet bara ligger 30 min härifrån och det känns lite meningslöst. Men det är klart, det är ju rätt bra med all service som ett hotell innebär.

Ikväll är det zumba igen, kan ju bara bli bättre än sist med tanke på att jag var så enormt trött att jag knappt kunde få ihop en tanke, än mindre få ihop kordinationen mellan armar och ben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar