26 september, 2010

Kanske något mer...

Vad har hänt? Jag har blivit en såpanörd. Jag som inte alls har haft den minsta lust tidigare sitter nu framför Ensam mamma söker, för tredje veckan i rad. Jag såg första avsnittet för att min pappas före detta elev skulle vara med, nu har jag glömt vem av dem som var hans elev och sitter här i alla fall.

Allt prat om kärlek får mig att tänka på min kärlek, eller brist på den kanske är mer rätt ord. Men jag har ju i alla fall lite intresse nu. Kanske mer än så, för om man inte kan sluta tänka på en person och dessutom hoppas på att det är han varje gång mobilen ger ifrån sig minsta lilla ljud så kanske det måste vara något mer. Jag får helt enkelt försöka lista ut hur jag ska gå vidare med det här, om det går att gå vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar