24 september, 2010

Skiner som solen!

Jag älskar dagar när man vaknar och är på strålande humör, man har en känsla av att inget i hela världen kan gå fel och att ingen kan förstöra dagen. Idag hade jag rätt. Jag har haft en precis lika fantastisk dag som jag kände. Det är klart, det kan förstås ha berott på min inställning, jag var ju liksom taggad redan från början, när jag gick till bussen, när jag promenerade till jobbet från centralen istället för att ta bussen eller spårvagnen. Bara för att jag hade tid och för att jag ville gå en promenad. Idag älskar jag mitt liv!

Dagen flöt på riktigt bra, lunch med Sofia och Jeanette, fredagspub på eftermiddagen, direkt efter personalmötet. Alla var glada och hade kul, synd bara att det var så många som inte var med, men vi var en stark skara på ungefär 7-8 personer som höll ut till slutet. Efteråt hamnade jag på McDonald's med Karin och Jeanette och fick till slut en promenad tillbaka till centralen med Jeanette. På vägen hem pratade jag med Åsa i telefon, hela vägen till Kungälv. Det är verkligen inte bra att ha sina vänner så långt bort, kan ingen flytta Malmö lite närmare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar