06 december, 2010

Heartache

Först vill jag säga förlåt till J, jag skulle loggat in på msn igår, men jag fick besök. Så ledsen för det, men jag hoppas att du ändå vill boka in en annan dag med mig och ännu bättre, en fika någonstans vid jul, för jag gissar att du kommer hem då.

Det har varit en totalt värdelös dag, så extremt jobbig och jag har bara längtat efter att den ska ta slut. Igår kväll fick jag plötsligt hugg i bröstet, det var hemskt. Det gjorde så ont att jag inte kunde andas ordentligt. Det höll mig vaken en stor del av natten och jag sov bara 3-4 timmar totalt, så det var lite tufft att gå till jobbet i morse och även på jobbet.

Men Henrikarna har varit väldigt snälla mot mig största delen av dagen, retas gör de ju alltid, men de snälla gesterna var riktiga idag och jag kände mig väldigt rörd när de gav mig tips för nedvarvning och sa till mig att vila ordentligt. Jag kunde knappt hålla inne tårarna, men det var nog dels för att jag var så extremt trött. När jag pratade med mamma sedan så brast det totalt, då kunde jag inte hålla mig längre. Tårarna strömmade sakta längs kinderna och tröttheten tog över totalt.

Nej, den här dagen vill jag inte uppleva igen, det hugger fortfarande, men natten som gick var värst, så jag är optimistisk för natten. Jag ska ta en värktablett för säkerhets skull, så jag får sova ordentligt inatt, det är ju bara måndag och med andra ord långt kvar till nästa sovmorgon... Men nu, sov gott!

3 kommentarer:

  1. de är lugnt, kom inte hem från skolan förräns halv 7 i söndags. och nu är jag mer död än levande, tenta på fredag. Får boka in en dag efter de :) och så klart ska vi försöka få in en fika i jul när jag är hemma.

    SvaraRadera
  2. Vad bra! Det måste vi göra. Kanske en kväll i veckan? Jag kan inte torsdag dock, men någon dag innan det? S vill vara med så vi kan väl ta en kväll och dricka lite vin och äta något gott hos mig?

    SvaraRadera
  3. Jag kan inte tis och ons har saker med skolan då. Men måndagen borde funka, vad sägs om de? Va kul att du sprang på S på dansen, tycker din plan låter som en mycket bra plan!! får se till att hitta en bra kväll. Mycket skvaller ska de bli :)

    SvaraRadera