11 oktober, 2011

It's only words...

Besatt är ordet, ordet som bäst beskriver mitt förhållande till Wordfeud just nu, jag kan helt enkelt inte låta bli att spela det så fort jag får chansen. Än så länge spelar jag bara med random typer från lite varstans. Men det är ju så klart så att vissa matcher engagerar mer än andra. Nu har jag en motståndare i samlingen som kallar sig själv för "sillyhoo" och som gör jag nog riktigt aldrig skulle förlåta mig själv för en förlust. Bara om man väljer att kalla sig det så kan det bero på två saker, antingen mycket humor och så är man ironisk eller så är man blåst. Förhoppningsvis kommer det gå bra, jag har i nuläget ledningen 73-25, så det känns rätt lovande.

Det där med appar är livsfarligt, speciellt i väntanpå bussen eller liknande, surfa in lite på market och vips så har man hittat något nytt beroendeframkallande att fördriva tiden med. Men det är så klart rätt kul också, i alla fall roligare än att göra ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar