15 oktober, 2011

Perfect! Just the way you are!

Ja, jag vet, det är inte den nyaste låten och den ligger inte på allas topplistor just nu, men jag kan inte låta bli att älska "Just the way you are" med Bruno Mars. Så underbar att den får mig att tro på att äkta kärlek verkligen finns. Visst är det fånigt, det tycker till och med jag. Men när man ser videon så kan man inte låta bli att känna sig lite lycklig. Kanske är jag alldeles för mycket av en romantiker och jag vet ju att det bara är på låtsas, men med min inlevelseförmåga så kan det nå nya höjder.

Det är inte bara lycka jag lever mig in i, fastnade i Pinks "Perfect" också och när tjejen i videon ger bort sin nalle som varit hennes stora trygghet i livet till sin dotter, så är det så att ögonen tåras. Det är så fint och ändå så tragiskt. Det är nog bäst jag slutar surfa runt på Youtube nu innan jag fastnar allt för långt ner i videoträsket med mina känslor innan jag inte längre vet om jag ska skratta eller gråta. Så godnatt och sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar