09 oktober, 2011

Nära

Ibland är världen bra liten, jag spelade Wordfeud med en helt random typ och så frågar han rätt var det är var jag bor och så visar det sig att vi bor rätt nära varandra och har några gemensamma vänner. Det var lite lustigt.

Annars har dagen mest bestått av att ta det lugnt och tvätta lite emellanåt. Ville ha en ny serie att kolla på så jag gav Desperate housewives en chans, har än så länge bara sett första avsnittet dock, sedan gick jag från en sorts desperata kvinnor till en annan. Kollar in ensam mamma söker lite nu, jag tycker verkligen att det programmet tillsammans med alla andra svenska dejtingprogram är lite underliga. Jag kan inte för mitt liv begripa hur man kan tänka sig att dejta i TV på bästa sändningstid, vill man inte ha lite privatliv? Det kanske bara är jag då...

Hur som helst så har helgen varit lugn, har hunnit landa lite i sorgen efter farfar och kommit i kontakt med diverse andra känslor också. Kom på att jag nog snart är redo att börja dejta igen efter en hektisk period och total olust för allt vad killar och kärlek heter. Får se, men inom kort skulle jag tro att det är dags att börja igen.

Nu är det i alla fall dags för lite kvällsmat, det vankas pannkakor med grädde och sylt, superonyttigt, men vem bryr sig? Ibland får man unna sig lite. Så god kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar