02 mars, 2016

ZZZZZzzzzzz.....

Jag kom i säng sent igår för att jag jobbade sent och hade svårt att sova på grund av magont och mardrömmar. Låg mest och vred och vände på mig när jag inte vaknade i panik och sen inte ville somna om av rädsla för att komma rakt in i drömmen där pappa höll på att dö och jag, mamma och pappa flydde för livet vilket ledde till att min jobbdator blev stulen med allt mitt jobb på. Japp, i min värld är det en mardröm att datorn blir stulen så jag får göra om en massa.

Hur som helst så har jag en sömnapp som mäter sömn, total tid från att jag startade den: 5 timmar och 21 minuter. Av dessa var 1 timme och 43 min vaken tid. Sömneffektivitet 68%. Sen jag skaffade appen så är 82% det lägsta hittills. Jag inser att jag kommer vara som en zombie idag. Bara att klistra på ett leende och försöka dölja att jag helst inte vill interagera med människor idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar