23 maj, 2017

Matkaos

Den här helgen har det verkligen varit kaos vad gäller ätandet, så pass att jag liksom ställt in mig nu på att den här veckan kommer gå åt skogen på vågen. Jag är 4 dagar in på min vecka och har inte ätit rätt en endaste dag. Nu jobbar jag med att undvika fällan "jag har ju redan förstört den här veckan så jag kan lika gärna fortsätta". Men som tur är så kommer jag inte ha möjlighet att äta massa onyttigt idag på grund av massa aktiviteter hela vägen fram till 20:30 idag. Ibland är det en fördel med ett ordentligt späckat schema. Men jag är lite lätt orolig för vad vågen ska säga på fredag. Så nu gäller det bara att hitta viljan för att göra rätt saker resten av veckan.



2 kommentarer:

  1. Hej Frida!

    Glöm inte att du kan alltid gå och lägga dig som VV'are för att sen vakna nästa dag som VV'are och då känns det lättare IMO. Vi kommer alltid komma tillbaka till detta som VV'are. Det vi ska göra är att inte halka in i att det spelar ingen roll.
    Om du försöker att inte lägga skuld på dig själv (inte alltid lätt) så blir det batter.
    Se denna videon.

    https://www.facebook.com/UppskattatSE/videos/1166002923479081/

    Den svarta pricken!

    T

    SvaraRadera
  2. Videon har en väldigt intressant poäng, i detta fall så är det en vecka som kommer kunna gå lite hur som på vågen efter den helgen. Men nästa vecka har jag koll igen och då kan jag förvänta mig ett resultat jag är nöjd med. Tack för peppningen!

    SvaraRadera