06 maj, 2017

Sommarkänsla

Vilken dag, träning, biltvätt och balkonghäng. Har njutit så av den här dagen, okej, träningspasset var i ärlighetens namn inte alls någon njutning, men jag njöt när den var klar. Mådde så dåligt igår, tack vare det gick jag och la mig tidigt, det resulterade i att jag vaknade tidigt idag och kunde vara på gymmet innan allt folk kom. Jag brukar träna med mamma, det är mysigt med lite kvalitetstid och att kunna prata av sig medan man tränar. Efter det lämnade jag in bilen på handtvätt medan jag kunde sitta i solen och njuta.

Som alla blekhyade människor så fick jag dock ge upp att vara ute efter ett par timmar för att slippa anta en alltför rosa hudton. Jag kan fortfarande inte förstå att jag blev brunett, ned det pigment jag har skulle rödhårig vara mer rimligt. Nu ligger jag helt utslagen insidan och undrar hur tidigt det är okej att gå och lägga sig på en lördag 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar